Čas pre jarné vitamíny

Informácie o výžive a stravovaní

Jar je najvhodnejší čas na jarnú detoxikáciu - očistu organizmu.
Aj vy poznáte pocit "jarnej únavy" a neviete ako si s ňou poradiť? Doprajte si dávku sviežich vitamínov!

Šalát:
veľmi užitočná zelenina,jeho účinok na organizmus, je skutočne viditeľný, len ho treba konzumovať viackrát denne.Nachádza sa v ňom veľké množstvo draslíka, trochu mangánu, horčíka,, no aj železo, meď, fosfor a síru. Vitamíny B,E a P.

Paprika:
je výnimočná tým, že obsahuje veľké množstvo vitamínu C, ale nájdeme v nej aj vitamíny P a A, takmer všetky vitamíny skupiny B, a vitamín E. Z minerálov sa s nej nachádza vápnik, draslík, horčík, fosfor, síru, želežo, mamgán, fosfor, meď, ale obsahuje aj bielkoviny

Reďkovka:
je veľkou zásobárňou draslíka, sodíka, vápnika, horčíka. je zdravá pre obsah vitamínov B skupiny a vitamínu C.Takisto obsAhuje aj selén a kyselinu listovú.Veľmi dobre pôsobia proti plesniam, pretože produkujú horčičné oleje, ktoré pôsobia v našom tele antibakteriálne a zároveň ničia plesne v črevách, na jazyku, a v žalúdku.Okrem protiplesňových účinkov priaznivo pôsobia aj proti plynatosti a napomáhajú pri odstránení zápchy.Najlepšie sú surové.

© 2007 -2020 nachudnutie.sk.